2010

vilket skit år ! 2010 va inte alls ett bra år. det senaste halv året har jag bara längtat efter ett nytt!
2009 pratade alla om att 2010 det ska bli ett toppen år ! åt helvete med det. det blev ju inte alls ett toppen år.
jag har nog aldrig haft så många problem ! 2010 drog bara med sej problem.
bra jobbat 2010 säger jag då !
sommaren va kanske lite bra ändå. men det va egentligen där allting började.
i början av sommaren komma alla problem. problem efter problem efter problem.
jag hade faktiskt förväntat mej mer av detta året men nope levde inte upp till en ända förväntning !
så nu har jag bestämt mej för att inte ha så höga förväntningar ! bara ta året som det kommer liksom.
det blir nog bäst så !
så otroligt söta !
ännu otroligt söt tjej till !
favorit tjejerna! ♥
peace ! / s ♥

Kommentera!
Postat av: ida

vi tar oss egenom 2011 som alla andra år ♥

2010-12-31 @ 00:01:51
URL: http://iduttan.blogg.se/
Postat av: nea

hahaha, bilden ! :o

nejmen, jag håller med idas komentar! ´jag älskar dig <3

2011-01-03 @ 14:09:16
URL: http://poapie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0