be what you wanna be .

jag har kommit på en sak. gud va skönt att dra iväg imorn !
jag riktigt längtar härifrån. åka iväg ett tag och inte tänka på något annat än mej själv.
inga problem som ligger och trycker någonstans inga ny problem om jag behöver tänka på.
nu är det bara mej själv jag ska tänka på en bit framöver. skönt säger jag bara. riktigt skönt.
nyår ser ut att bli rätt bra ! på tal om ingenting liksom. haha.
ser ut som att det bär av hem till Linnea. det blir säkert skit bra !
jaja, nu ska jag fortsätta packa sen blir det käk och dusch på det ! lovely.
peace ! / s♥

Kommentera!
Postat av: nea

nyår ser ut att bli azum som sagt, klänning köpt o allt ;) haha. nej men serisly talking now, vi måste ringa o prata någon dag o planera lite ! ska höra hur länge mina föreldrar blir borta osv.. och sen fråga runt folk vilka som vill komma och så :) pusspussss <3

2010-12-22 @ 19:06:55
URL: http://poapie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0