hos dom söta små kusinerna !

dåligt med uppdatering. förlåt där !
men jag har inte orkat. det har ju varit julafton och grejer. kände att jag för en gångskull skulle vara lite social med min kära familj !
julafton tillbringades tillsammans med pappas släkt . alltså kusiner, faster, farmor och farfar. trevligt trevligt !
och nu har juldagen tillbringats med mammas släkt. kusiner moster och ah mamma.
julklapparna då :
- jetset klocka
- pengar
- resa till turkiet
- present kort
- pippitröja
- gratis sms i ett helt år
- solkräm
- godis
ah det va nog det. inte så mycket men sjukt bra saker ! och även ganska dyra.
jag är iaf nöjd. det blev ingen navelpiercing men jag piercar mej iaf ! bara att jag får betala själv. surt. men jajaja.
nu blir det att köra lite bilbana med kusinerna.  as kul ju ! speciellt om man vinner. ehehe.
sen får vi se vad kvällen bjuder på !
God Jul ! / s
söta ! vi vet ;)

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0