i rummet brevid .

dagen i går va den hemskaste på länge !
först gå upp jätte tidigt, enligt mej iaf. sen va det bara att ge sej i väg till Frölunda Torg för att göra slut på lite pengar. jag fick med mej lite smink hem inget mer . jag hade fan ingen lust att stå i 1000 meters lång kö för att prova en tröja liksom ! ovärt .
och efter att ha dratt runt i några timmar där va det bara att åka till kusinerna igen. där det väntade det tre små skitungar ! dom höll fan på att ta livet av mej. kul där !
sen va det käk och sen sätta sej i bilen för att åka hem.
när jag kom hem va det sängen direkt som gällde ! så jävla slut.
och idag skulle jag dratt till Överby med Linnea men hon blev sjuk. Krya på dej hjärtegull ♥
så det blir stan imorn med min mamma ist. och idag blir det att färga håret ! så jävla behövligt !!!!
meningslöst inlägg så därför slutar jag här !
peace! / s♥


bjuder .

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0