nytt försök kanske ?

jag blir fett sugen på att börja blogga igen ! men jag vet inte vad jag ska blogga om .
och jag menar hur många är det som läser ?! inte en jävel.
fast jag skaffade nog inte blogg för att jag ville ha tusentals läsare utan för min egen del.
som en öppen dagbok liksom ? men jag skriver ju såklart inte om allt här . noway.
men jag ska nog ge mej på det med bloggning igen !
otroligt seg skoldag , as usual .
käka massa godis på no:n , städade på syslöjden och kollade trippelboll final resten och slutade typ 10 i 2 ?
sen drog Linnea med hem och vi snackade längelänge om problem . och såklart va alla mina. s k r ä l l .
sen skulle vi dratt ut och träffat Sebbe och Petter men så blev det inte för Linnea drog hem och jag fick världens utskällning av min pappa. vanesak.
så nu funderar jag på att ta en lååång dusch bara för att få tänka lite ! typ bara där jag få vara för mej själv .
peace ! / s ♥
det hjärta som skulle bli ditt på nått vis fryser nu sakta till is .


Kommentera!
Postat av: ida

älskling... :( ♥

2010-12-21 @ 19:14:36
URL: http://talandedjur.blogg.se/
Postat av: Sebbe

susanna..förlåt<3

2010-12-21 @ 20:58:14
URL: http://sebmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0