trött chey .

rubriken talar . jag är rent ut sagt helt död.
första dagen på lovet och jag är tvungen att gå upp halv tio. inte okej !
vid ett eller något sådant så drar jag mej upp till min farmor för att fira jul där.
asså mina jular (säger man så?) är alltid så stressiga. den här julen så först ska jag fira jul med pappas släkt på julafton och på juldagen måste jag kasta mej in i bilen för att åka ner till Göteborg för att fira jul med mammas släkt.
ojoj. jag har helt enkelt en stressig jul ! men jaja lite stress har väl ingen dött av, eller ?
nu ska jag iaf fixa mej lite snabbt och lätt och sen får vi la se om jag går och lägger mej en sväng igen. det är ju en stund kvar till klockan ett så varför inte sova lite då.
peace ! / s ♥


vi vet att vi är söta ! bjuder påt gör vi också .

Kommentera!
Postat av: ida

sjuuukt söta cheyor ju :o♥

2010-12-24 @ 22:21:09
URL: http://talandedjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0